JTX1000

Cari Kod Lagu

M Nasir - Di Jalan Sesat

Intro:

G          C          Em
 Apakah takdir mimpi ini
          D           C
Mendatang berulang kali
                    D
Berdarah penuh di tanah
         C                 G
Sedang tangan menungkat langit

G            C          Em
 Apakah yang ku perjuangkan
       D           C                        
Apakah yang dipertahan
                           D      Em
Apakah mesti aku jadi pahlawan
D        G                      
 Oh... Tuhan

  Em           C
Tidaklah aku layak
            D
Untuk SyurgaMu
Em          C         G                
  Namun aku tak berdaya
  Am               D
Menahan panas NerakaMu

G          C       Em
 Curiga di mata orang
      D            C
Bagai mentari rembang
                D
Bagaikan aku berdosa
     C-D-G
Pada siapa saja

         Em            C
Sedang Tuhan di mana-mana
        G        Em        
Melihat semua dosa
        Em      C    
Dalam serata usia
      D
Walau ditelan
              G
Segitiga Bermuda

       Em        C
Selalu ku mengulangi
          D          G
Dosa yang telah ku buang
           Em              C
Diikuti kembali "mengapa begini?"
 D         G                        
"Mengapa begini?"

**part ni pandai2
Sedang Tuhan tahu sesiapa
Untuk Neraka untuk Syurga
Aku tak terpaksa memilih Syurga
Demi pengertian pada hukum alam
Dan sesungguhnya aku cinta padaMu Tuhan
Walaupun sesat jalan.

End

No comments:

Post a Comment