JTX1000

Cari Kod Lagu

Lefthanded - Pencinta

Intro:

G             Em       C            D
Kau melodikan sebuah lagu cinta
G             Em      C            D
Dan hari ini aku mendalaminya
Am              D             G               Em
Nyaman terasa ketika beriring bersamamu
Am           D            Em
Redup cuaca di sekeliling

G            Em        C            D
Di air tenang ku lihat keriangan
G            Em         C          D
Dan segalanya itu untuk siapa
Am         D            G                       Em
Pasti ku tujui jalan menghujung satu haluan
Am               D                G                      Em
Engkau dan aku akan bersama jika sempurna

                  Am                       C
Satu dan dua dengan keredhaanNya
             D
Halakanlah aku jalan yang sentosa
     G               Em                Am           D
Di sana kiri kanan yang tersenyum kepuasan
        G               Em             Am           D
Barat timur dan utara bawalah kemana saja

          Em        Am              D               G
Dulu kala aku kelam dalam pahit suasana
        Em        Am              D         Em
Lagi sempit lagi beku hilang arah titian
        Em        Am           D             G
Dulu kala aku rindu belai kasih sayangmu
        Em             Am        D                 B
Hari esok mungkin ada hari yang bercahaya
         C             Am        D                G
Itu nasib perjalanan seseorang pencinta

End

No comments:

Post a Comment